Najczęściej zadawane pytania:


1. Jak zamawiać fotoupominki i produkty tworzone na zamówienie?

Po wybraniu produktu,wybierz szablon ozdobnej ramki (klikając w utwórz projekt), a następnie wgraj swoje zdjęcia. Na tym etapie możesz dodać własny tekst do projektu. Jeśli żaden z zaproponowanych przez nas szablonów nie przypadł Ci do gustu – skontaktuj się z nami: biuro@fototrendy.pl
Gdy opłacisz zamówienie przygotujemy wizualizację produktu, którą prześlemy na adrese-mail. W cenie produktu są trzy poprawki. Dopiero po akceptacji wizualizacji przechodzimy do realizacji zamówienia.
W przypadku, gdy przygotowany projekt całkowicie Ci się nie podoba lub nie widzisz możliwości jego poprawy, odeślij nam informację zwrotną: rezygnuję z zamówienia. W tej sytuacji cała wpłacona przez Ciebie kwota za zamówienie zostanie zwrócona bez potrącania żadnych kosztów. Jedynym warunkiem zwrotu wpłaconej kwoty jest krótkie opisanie powodu rezygnacji z zamówienia. Jest to niezbędne do ciągłej poprawy obsługi klientów i zapewnienia wysokiej jakość w procesie realizacji zleceń, zgodnie z Polityką Jakości sklepu FotoTrendy.

W razie jakichkolwiek pytań, na każdym etapie procesu zamawiania, możesz się skontaktować z działem obsługi klienta sklepu FotoTrendy (szczegółowe dane w dziale kontakt). Konsultanci wyjaśnią, podpowiedzą czy pomogą rozwiązać ewentualny problem.

W każdym momencie możesz dodatkowo sprawdzić status złożonego zamówienia - dział obsługi klienta jest do Twojej dyspozycji.

2. Czy wysyłacie paczki poza granicę Polski?

Tak, jest taka możliwość. W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt: biuro@fototrendy.pl

3. Czy można złożyć zamówienie bez zakładanie konta?

Tak, można złożyć zamówienie bez konieczności zakładania konta w naszym sklepie. Jednak zachęcamy do utworzenia swojego konta ze względu na to, że wszystkie przygotowane przez Państwa projekty zostaną zapisane na dysku, z którego w każdej chwili można będzie je odtworzyć. Dodatkowo będą Państwo informowani o nowościach i promocjach w naszym sklepie.

4. Ile trwa realizacja zamówienia w sklepie FotoTrendy?

Większość zamówień złożonych i opłaconych do godziny 13:00 (od poniedziałku do piątku) wysyłamy jeszcze tego samego dnia. W przypadku realizacji zamówień z własnym nadrukiem czas realizacja trwa od 1 do 4 dni roboczych. W przypadku zamawiania większej ilości prosimy o kontakt z działem obsługi klienta FotoTrendy (szczegółowe dane w zakładce kontakt)

5. Czy możliwy jest odbiór osobisty?

Tak, jest możliwy. Zapraszamy do naszego biura FotoTrendy

Ul. 10 Lutego 15 w Siedlcach

Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30 – 16:30