Krok po kroku jak zamawiać



Serwis internetowy FotoTrendy.pl został stworzony z myślą o osobach, które cenią sobie nietuzinkowe upominki i oryginalne gadżety czyli jedyne w swoim rodzaju pomysły na prezent.
Oferta sklepu zawiera zróżnicowaną gamę produktów, tj. unikatowe i zabawne drobiazgi, praktyczne akcesoria, kreatywne zabawki, wyszukane zestawy najwyższej jakości oraz tworzone na specjalne zamówienie foto upominki i wyroby z grawerem. Możesz wygrawerować imię, dedykację czy inny dowolny tekst bądź grafikę na przedmiotach z drewna, skóry, szkła itp. Co więcej, w sklepie internetowym FotoTrendy możesz z łatwością zamówić odbitki zdjęć oraz znaleźć wyposażenie służące organizacji imprez okolicznościowych, np. butle z helem, balony z nadrukiem.

Szukając upragnionego produktu najlepiej posłużyć się wyszukiwarką, umieszczoną w górnej części okna sklepu internetowego. Została ona skonstruowana z myślą o wygodzie klientów. Mechanizm jej działania jest bardzo prosty. Wystarczy wpisać dowolną frazę w miejsce tekstu "wpisz to, czego szukasz", a wyszukiwarka podsunie listę pozycji, które mogą jej odpowiadać. I tak dla przykładu, wpisując hasło: "dla zakochanych" rozwinie się lista artykułów zadedykowanych dla par, np. gra "Gorące igraszki", "Zakochane kubeczki" czy "Puzzle w kształcie serca". Tym sposobem można nie tylko zapoznać się z ofertą, ale też skorzystać z sugerowanych propozycji prezentów, co jest przydatne w momencie, kiedy brakuje dobrego pomysłu. Dodatkowo, wszystkie dostępne produkty zostały pogrupowane tematycznie w kategorie, przez co można je sprawnie przeglądać.

Przebieg procesu składania zamówienia zależy od tego, czy dokonujesz zakupu gotowych produktów, czy foto upominków bądź wyrobów na indywidualne zamówienie. W obu przypadkach proces zamówienia nie jest w żaden sposób zobowiązujący i na każdym jego etapie, aż do momentu realizacji foto upominku bądź produktów stworzonych na indywidualne zamówienie istniej możliwość zrezygnowania ze złożonego zlecenia. W przypadku rezygnacji z zamówienia, przy zwrocie opłaty za zamówienie, nie są potrącane żadne koszty - serwis www.FotoTrendy.pl gwarantuje pełną satysfakcję.

Jak zamawiać gotowe produkty:
1) Wybierz produkt
2) Wybierz sposób odbioru i płatności, dodaj ewentualne uwagi
3) Podaj adres dostawy lub dane osoby odbierającej zamówienie
4) Opłać złożone zamówienie
5) Czekaj na przesyłkę, bądź odbierz zamówienie osobiście

1) Wybierz produkt
Znajdź produkt korzystając z dostępnej wyszukiwarki bądź przeglądając widniejące po lewej stronie kategorie upominków. Dodaj wybrany produkt do koszyka zamówień. Możesz zamówić dowolną ilość rzeczy ? podglądu swojego zamówienia dokonujesz klikając na przycisk Koszyk w prawym górnym rogu panelu. Zamówienie możesz edytować zarówno dodając, bądź usuwając pozycje z wyświetlonej listy, bądź zmieniając ilość zamawianych sztuk towaru. Zakładka Przelicz koszyk pozwala Ci kontrolować łączną wartość zamówienia. W każdym momencie możesz wyjść z okna Koszyk po to by przejrzeć raz jeszcze ofertę sklepu poprzez zaznaczenie okna Kupuję dalej i analogicznie powrócić do prezentacji swojego zamówienia w dowolnej chwili.

2) Wybierz sposób odbioru i płatności, dodaj ewentualne uwagi
W kolejnym etapie procesu zamówienia wybierasz sposób dostarczenia zakupionego towaru i formę zapłaty za złożone zamówienie. Masz do wyboru trzy warianty odbioru zakupionych produktów: odbiór osobisty, przesyłka pocztowa bądź dostawa kurierem. Przesyłki dodatkowo możesz ubezpieczyć i przyśpieszyć proces ich dostarczenia zaznaczając opcję Priorytet. Podane na stronie koszty dostawy dotyczą wysyłki na terenie Polski. Istnieje możliwość wysyłki zamówienia za granicę. Koszt dostawy poza granicami kraju zależy od wagi przesyłki i kraju docelowego, dlatego też w przypadku dostaw zagranicznych, przed dokonaniem płatności za zamówienie prosimy o skontaktowanie się z biurem obsługi klienta FotoTrendy w celu indywidualnego ustalenia kosztów dostawy. W dalszej kolejności wybierasz sposób zapłaty za zamówienie. Na tym etapie określasz najbardziej dogodny dla Ciebie sposób uiszczenia należności za dokonany zakup. Może to być zapłata za pobraniem (w przypadku odbioru osobistego ? przy odbiorze), przedpłata na konto bądź płatność internetowa. Po lewej stronie masz do dyspozycji pole tekstowe, w którym klienci zamieszczają uwagi odnośnie wysyłki. Jeśli takowe posiadasz, zamieść niezbędne informacje we wskazanym miejscu.

3) Podaj adres dostawy lub dane osoby odbierającej zamówienie
W dalszej kolejności zaznacz Zamawiam, co tym samym przeniesie Cię do nowego okna panelu zamówienia. Uzupełnij dane niezbędne do wysyłki, a w przypadku odbioru osobistego, dane, na podstawie których można stwierdzić, że uprawniona osoba zgłosiła się po odbiór zamówienia (podane dane osobowe są wykorzystane wyłącznie do realizacji złożonego zamówienia i nie są udostępniane ani odsprzedawane osobom trzecim). Po wpisaniu danych kliknij przycisk Zgadza się.

4) Opłać złożone zamówienie
Następna informacja jest podsumowaniem złożonego zamówienia wraz z jego numerem. W tym samym czasie otrzymasz potwierdzenie przyjęcia zamówienia na podany adres mail. W oknie tym jednocześnie jest możliwość założenia własnego konta użytkownika, co daje wgląd w historię zamówień, możliwości śledzenia statusu złożonego zamówienia i przyśpiesza czas jego realizacji.
Zakładanie konta nie jest wymagane, jednak jego posiadanie wiąże się ze sprawniejszą obsługą zleceń. W wypadku, kiedy dokonujesz przedpłaty na konto bankowe, w podsumowaniu będzie wskazany jego numer, na który należy wpłacić wskazaną sumę. Po opłaceniu zamówienia zostanie ono przekazane automatycznie do realizacji.

5) Czekaj na przesyłkę, bądź odbierz zamówienie osobiście
Po otrzymaniu informacji o uiszczeniu zapłaty za zakupiony towar, przesyłka automatycznie zostaje wysłana na wskazany adres. Odbywa się to maksymalnie w przeciągu 2 dni roboczych. W wypadku odbioru osobistego, wysyłana jest do Ciebie informacja z prośbą o stawienie się po odbiór skompletowanego zamówienia w salonie FotoTrendy.

Jeśli z jakichś powodów zdecydujesz się na rezygnację z zamówienia, powiadom o tym sklep Fototrendy pisząc: "rezygnuję z zamówienia". W tej sytuacji w ciągu maksymalnie 1 lub 2 dni roboczych cała wpłacona przez Ciebie kwota za zamówienie zostanie przelana na Twoje konto bez potrącania żadnych kosztów. Jedynym warunkiem zwrotu wpłaconej kwoty jest krótkie opisanie przez Ciebie w mailu powodu rezygnacji z zamówienia. Jest to niezbędne do ciągłej poprawy obsługi klientów i zapewnienia wysokiej jakość w procesie realizacji zleceń, zgodnie z Polityką Jakości serwisu www.FotoTrendy.pl.

W przypadku produktów gotowych istnieje możliwość zwrotu zakupionego towaru w ciągu 10 dni roboczych. Zaznaczenia wymaga jednak fakt, że towar nie może być rozpakowany i nie może posiadać śladów użytkowania. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa klient. W wypadku zwrotu towaru, należy powiadomić o tym sklep www.FotoTrendy.pl drogą mailową, podając przy tym powód reklamacji. Po jej dokonaniu, automatycznie zwracana jest wartość odesłanych produktów.

Jak zamawiać foto upominki i produkty tworzone na zamówienie:
1) Wybierz produkt
2) Wybierz szablon ozdobnej ramki
3) Wgraj swoje zdjęcia
4) Dodaj własny tekst do projektu i utwórz zamówienie
5) Wybierz sposób odbioru i płatności za złożone zamówienie i dodaj ewentualne uwagi
6) Podaj adres dostawy lub dane osoby, która odbierze zamówienie
7) Opłać złożone zamówienie
8) Zatwierdź przygotowany przez grafików projekt, czekaj na przesyłkę lub odbierz foto upominek osobiście.

1) Wybierz produkt
Skorzystaj z wyszukiwarki serwisu bądź prześledź wybraną kategorię produktów tworzonych na indywidualne zamówienie klienta: foto upominki / produkty z grawerem. Spośród przedstawionych pozycji otwórz kartę produktu, który najbardziej Ci się spodoba (np. Foto upominki - Poduszka serce). Zapoznaj się z udostępnionymi informacjami na jego temat, które pomogą Ci podjąć decyzję o zakupie. Chcąc utworzyć swój własny projekt, zaznacz przycisk Utwórz projekt widniejący pod ceną produktu. Tym sposobem uruchomisz kreator produktów na zamówienie.

2) Wybierz szablon ozdobnej ramki
W pole znajdujące się pod napisem Podaj nazwę projektu, możesz wpisać własną nazwę projektu (np. Poduszka dla misiaczka). Po jej wpisaniu kliknij przycisk Dalej - Szablony. Na następnej stronie wybierz zdjęcie ozdobnej ramki, która najbardziej Ci się podoba. (Jeśli masz własny projekt lub chcesz dodać zdjęcie bez ramki zaznacz wariant Własny projekt, przez co ominiesz procedurę wyboru gotowego szablonu.) Po wybraniu ozdobnej ramki kliknij przycisk Dalej - Zdjęcia. W przypadku kiedy Twoje zamówienie dotyczy produktów z grawerem bądź produkcji pieczątek, zaznacz pole Własny projekt i kliknij pozycję Dalej.

3) Wgraj swoje zdjęcia/pliki
W następnym kroku zostaniesz poproszony o wgranie zdjęć bądź plików niezbędnych do Twojego projektu - kliknij przycisk Wybierz pliki i wskaż zdjęcie/zdjęcia, które chcesz zamieścić w projekcie (przytrzymując klawisz Ctrl i klikając myszką na kolejny plik możesz wybrać więcej niż jedno zdjęcie). Po wybraniu wszystkich plików kliknij przycisk Otwórz. Następnie wybierz opcję Wyślij, dzięki której wyślesz pliki na serwer. Po wgraniu pliku/plików zaznacz pozycje, które chcesz dodać do projektu. Dopasowując zdjęcia do szablonu należy brać pod uwagę ilość fotografii, które można w nim umieścić (jeśli w wybranej ozdobnej ramce jest możliwość dodania więcej niż jednego zdjęcia, kliknij wymaganą ilość zdjęć). Po dodaniu zdjęć bądź innych plików, kliknij przycisk Podsumowanie.

4) Dodaj własny tekst do projektu i utwórz zamówienie
W oknie Podsumowania zobaczysz wszystko, co zostało wybrane do utworzenia indywidualnego produktu. Dodatkowo w pole znajdujące się nad przyciskiem Dodaj do koszyka możesz wpisać tekst, który ma się znaleźć na projekcie, np. "Na zawsze razem". Po wpisaniu tekstu wybierz przycisk Dodaj do koszyka.

5) Wybierz sposób odbioru i płatności za złożone zamówienie i dodaj ewentualne uwagi
Na tym etapie wybierz sposób odbioru swojego zamówienia. Możesz go odebrać osobiście lub otrzymać pocztą bądź kurierem. Dodatkowo można zaznaczyć przesyłkę priorytetową i przesyłkę ubezpieczoną (w przypadku uszkodzenia paczki poczta odpowiada za jej zawartość). Podane na stronie koszty dostawy dotyczą wysyłki na terenie Polski. Istnieje możliwość wysyłki zamówienia za granicę. Koszt dostawy poza granicami kraju zależy od wagi przesyłki i kraju docelowego, dlatego też w przypadku dostaw zagranicznych, przed dokonaniem płatności za zamówienie prosimy o skontaktowanie się z biurem obsługi klienta FotoTrendy w celu indywidualnego ustalenia kosztów dostawy. W tym miejscu wybierz też sposób zapłaty za dokonane zamówienie. Foto upominki i produkty robione na indywidualne zamówienie wymagają uprzedniego uiszczenia należności. Możesz zatem uregulować płatność drogą internetową, bądź przedpłata na konto. W tym miejscu masz także możliwość dodania swoich uwag do składanego zamówienia w polu Uwagi do zamówienia (np. wpisać dane do faktury jeśli takową chcesz otrzymać, standardowo będzie dołączony paragon). Po wybraniu wszystkich opcji kliknij przycisk Zamawiam.

6) Podaj adres dostawy lub dane osoby, która odbierze zamówienie
W kolejnym kroku podaj swoje dane do wysyłki, a w przypadku odbioru osobistego dane, na podstawie których można stwierdzić, że uprawniona osoba zgłosiła się po odbiór zamówienia (podane dane osobowe będą wykorzystane tylko do realizacji złożonego zamówienia i nie będą udostępniane ani odsprzedawane osobom trzecim). Po wpisaniu danych kliknij przycisk Zgadza się.

7) Opłać złożone zamówienie
W kolejnym oknie zostanie wyświetlone podsumowanie zamówienia wraz z jego numerem. W tym samym czasie otrzymasz potwierdzenie przyjęcia zamówienia na podany adres mail. W oknie będzie również możliwość założenia konta, dzięki czemu przygotowany projekt i wgrane zdjęcia nie zostaną usunięte z serwera i będą dostępne w panelu użytkownika. Jeśli nie chcesz zakładać konta, nie jest to wymagane, jednak jego założenia daje dużo więcej możliwości śledzenia statusu złożonego zamówienia i przyspiesza proces jego realizacji. W wypadku, kiedy dokonujesz przedpłaty na konto bankowe, w podsumowaniu będzie wskazany jego numer, na który należy wpłacić wskazaną sumę. Po opłaceniu zamówienia zostanie ono przekazane automatycznie do realizacji.

8) Zatwierdź przygotowany przez grafików projekt, czekaj na przesyłkę lub odbierz osobiście swoje zamówienie
W ciągu maksymalnie 1 lub 2 dni roboczych otrzymasz wiadomość mail zawierającą przygotowaną przez grafików wizualizację Twojego projektu, z prośbą o jego akceptację lub opisanie możliwych do naniesienia drobnych poprawek. Jeśli projekt Ci się spodoba, odeślij wiadomość zwrotną z dopiskiem akceptuję. Po otrzymaniu Twojej akceptacji projektu, zalecenie jest automatycznie realizowane, po jego wykonaniu gotowy produkt zostaje natychmiast wysłany, a jeśli wybrany został odbiór osobisty otrzymasz maila, że jest gotowy do odbioru.

a) jeśli coś na projekcie chcesz poprawić, w wiadomości zwrotnej opisz drobne poprawki, które należy nanieść. W tym samym dniu (jeśli będzie to dzień roboczy) otrzymasz poprawiony projekt z prośbą o jego akceptację i dalej postępujesz jak zostało opisane wyżej.

b) w przypadku, gdy przygotowany projekt całkowicie Ci się nie podoba lub nie widzisz możliwości jego poprawy, odsyłasz informację zwrotną: rezygnuję z zamówienia. W tej sytuacji w ciągu maksymalnie 1 lub 2 dni roboczych cała wpłacona przez Ciebie kwota za zamówienie zostanie przelana na Twoje konto bez potrącania żadnych kosztów. Jedynym warunkiem zwrotu wpłaconej kwoty jest krótkie opisanie przez Ciebie w mailu powodu rezygnacji z zamówienia. Jest to niezbędne do ciągłej poprawy obsługi klientów i zapewnienia wysokiej jakość w procesie realizacji zleceń, zgodnie z Polityką Jakości sklepu FotoTrendy.

W razie jakichkolwiek pytań, na każdym etapie procesu zamawiania możesz się skontaktować z działem obsługi klienta sklepu FotoTrendy (szczegółowe dane w dziale kontakt). Konsultanci wyjaśnią, podpowiedzą czy pomogą rozwiązać ewentualny problem.

W każdym momencie możesz dodatkowo sprawdzić status złożonego zamówienia - dział obsługi klienta jest do Twojej dyspozycji.